Yhteydenottojen hallinta on tärkeä osa laadukasta asiakaspalvelua. Asiakkaat tarvitsevat neuvontaa ja käyttötukea. Kyky reagoida nopeasti häiriötilanteeseen tai huoltopyyntöön erottaa hyvät toimittajat huonoista. Jos asiakaskontaktina toimii enemmän kuin yksi henkilö, kaikkien on oltava kartalla siitä, mitä asiakkaan kanssa on viestitty.

Tawasta on kehittänyt Futural ERP-pakettiin tukipalvelujärjestelmän, jolla tukipyynnöt pysyvät hallinnassa. Viestit tuen sähköpostiin ohjautuvat tiketöintijärjestelmään, josta ne voidaan ohjata oikealle käsittelijälle. Sähköpostiviestintä asiakkaan kanssa voidaan hoitaa suoraan järjestelmästä, jolloin se tallentuu tiketille ja on helposti löydettävissä. Tiketille voidaan kirjata sisäisiä muistiinpanoja. Tukijärjestelmä on kytketty työajanseurantaan: tukihenkilöt voivat kirjata tiketille tekemänsä työtunnit, jolloin ne ohjautuvat samaan kuin muu tuntikirjanpito. Tiketin tila kertoo, missä vaiheessa tukipyyntö menee.

Tukipalvelujärjestelmä on integroitu osaksi projektinhallintaa. Tukipyynnöistä voidaan tarvittaessa helposti muodostaa kehitysprojekteja tai -tehtäviä. Asiakkaalle voidaan antaa pääsy seuraamaan omia tukipyyntöjään web-portaalin kautta.

Kiinnostuitko? Onko yritykselläsi tarvetta parantaa jälkimarkkinoinnin prosesseja? Ota yhteyttä, niin keskustellaan asiasta lisää.